( І. Грущинська )
( ІІ семестр ІІІ четверть
2 год на тиждень )
№
п/п
|
Тема
уроку
|
Стор.
|
Дата
|
Живі
організми та середовища
їхнього існування
( 23 год )
|
|||
33
|
Рослини – живі організми.
Різноманітність рослин.
|
82-84
|
16.01
|
34
|
Хвойні та квіткові рослини.
Розмноження квіткових рослин. Практична робота. Розпізнавання
квіткових рослин за наочністю.
|
85-89,
97
|
19.01
|
35
|
Однорічні та багаторічні рослини. Умови розвитку рослин.
Пристосування рослин до
умов середовища (світло, тепло,
вода, родючість грунту)
|
92-94
|
23.01
|
36
|
Культурні рослини. Значення рослин
у природі та
для людини
|
90-91
|
26.01
|
37
|
Урок – екскурсія. Культурні рослини (город, квітник, сад, теплиця,
оранжерея …)
|
30.01
|
|
38
|
Навчальний проект. «Теплиця
на моєму підвіконні» (виготовлення моделі теплиці
та вирощування рослин
з насіння)
|
02.02
|
|
39
|
Навчальний проект. «Теплиця
на моєму підвіконні» (виготовлення моделі
теплиці та вирощування
рослин з насіння)
|
06.02
Тема
|
|
40
|
Різноманітність тварин. Комахи. Розмноження та
розвиток тварин,
піклування про потомство.
|
101-103
|
09.02
|
41
|
Різноманітність тварин. Риби.
Розмноження та розвиток тварин, піклування про
потомство.
|
104-106
|
13.02
|
42
|
Різноманітність тварин. Земноводні
і плазуни. Розмноження та
розвиток тварин,
піклування про потомство.
|
107-108
|
16.02
|
43
|
Різноманітність тварин. Птахи.
Розмноження та розвиток
тварин, піклування про потомство.
|
109-113
|
20.02
|
44
|
Різноманітність тварин. Звірі
(ссавці). Розмноження та розвиток
тварин, піклування про потомство.
|
117-118
|
23.02
|
45
|
Рослиноїдні, м’ясоїдні, всеїдні
тварини. Ланцюги живлення
|
111,
128
|
27.02
|
46
|
Пристосування тварин до
життя в різних
умовах. Свійські та дикі
тварини.
|
119-121
|
02.03
|
47
|
Гриби – живі організми.
Будова грибів. Значення грибів
у природі. Контрольна робота
|
122-123
|
06.03
|
48
|
Аналіз контрольної
роботи. Бактерії. Значення
бактерій у природі
й для людини.
|
126
|
09.03
|
49
|
Урок – екскурсія. Корисні
бактерії (дріжзавод, молокозавод, хлібзавод …)
|
13.03
|
|
50
|
Охорона рослинного і тваринного
світу. Червона книга України
|
130-134
|
16.03
|
51
|
Заповідні території рідного краю. Державні заповідники. Ботанічні сади.
|
135-136
|
20.03
|
52
|
Навчальний проект. Який
дар природи для
людства найцінніший (повітря,
вода, тварини, рослини, грунт, корисні
копалини)?
|
23.03
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий