(М.Д.
Захарійчук, А.І. Мовчун)
( ІІ
семестр ІІІ четверть 3 год на
тиждень)
Види
перевірки ( ІІ с.):
-
мовна тема – 2;
-
диктант – 2;
-
списування – 1.
№
п/п
|
Тема уроку
|
Стор.
|
Дата
|
|
Частини мови. Іменник ( 17 год)
|
|
|
65
|
Спостереження за словами, які відповідають на
питання різних частин мови (серед них числівники і прислівники; службові слова).
|
95-96
|
17.01
|
66
|
Розвиток зв’язного мовлення № 8
Навчальний переказ за
колективно складеним планом «Дім у
сандалику» (за В. Леусом)
|
23 (зошит з рзм)
|
18.01
|
67
|
Логічні вправи на
розрізнення слів за
родовими і видовими
ознаками та за
смисловими групами у
межах кожної частини
мови.
|
97-98
|
19.01
|
68
|
Вправляння в розрізненні спільнокореневих слів, які
належать до різних частин
мови.
|
98-99
|
24.01
|
69
|
Вправляння в розрізненні
іменників, прикметників, дієслів.
|
99-100
|
25.01
|
70
|
Загальне поняття про іменник.
Іменники назви істот
і неістот.
|
100-103
|
26.01
|
71
|
Власні і загальні іменники. Велика буква
у власних іменниках.
|
104-105
|
31.01
|
72
|
Розвиток зв’язного
мовлення № 9
Складання тексту розповіді
за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями «Павучкові рушнички» ( за М.Пономаренко).
|
25(зошит з рзм)
|
01.02
|
73
|
Закріплення навичок правопису
власних і загальних
іменників.
|
105-106
|
02.02
|
74
|
Формування поняття предметності на
прикладах іменників, які означають опредмечені якості, дії.
|
107-109
|
07.02
|
75
|
Контрольна робота: диктант
|
|
08.02
|
76
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення
й узагальнення вивченого
матеріалу.
Вживання іменників у прямому і переносному значеннях.
|
109
|
09.02
|
77
|
Рід іменників: чоловічий, жіночий,
середній. Віднесення слова до
одного з родів.
|
110-114
|
14.02
|
78
|
Розвиток зв’язного мовлення № 10
Удосконалення змісту
та форми написаного
тексту. Відповідність
тексту його темі.
|
27 (зошит з рзм)
|
15.02
|
79
|
Змінювання іменників за
числами.
|
114-116
|
16.02
|
80
|
Практичне ознайомлення з відмінками
іменника (назви відмінків,
відмінкові питання).
Спостереження за змінюванням (у таблиці) іменників за
відмінками. Форма слова.
|
117-119
|
21.02
|
81
|
Підсумковий урок за
темою: «Іменник». Вправи
на заміну в
тексті недоречних лексичних
повторів.
|
119-120
|
22.02
Тема
|
|
Прикметник ( 13 год)
|
|
|
82
|
Загальне поняття про прикметник. Зв'язок прикметників з
іменниками.
|
123-125
|
23.02
|
83
|
Вправи на встановлення зв’язку прикметників з
іменниками в реченні.
|
|
23.02
|
84
|
Вживання прикметників у
прямому і переносному
значеннях.
|
125-126
|
28.02
|
85
|
Розвиток зв’язного мовлення № 11
Спостереження за влучним
уживанням прикметників у тексті - описі «Соняшник». Використання
виражальних засобів мови в писемному
мовленні.
|
30 (зошит з рзм)
|
01.03
|
86
|
Прикметники – синоніми, прикметники – антоніми. Використання їх
у зв’язних висловлюваннях.
|
127-128
|
02.03
|
87
|
Спостереження за вживанням
прикметників у загадках.
|
128-129
|
07.03
|
88
|
Змінювання прикметників за
родами. Родові закінчення прикметників.
|
131-133
|
09.03
|
89
|
Розпізнавання форм прикметників за
родовими закінченнями та
іменниками, від яких залежать прикметники.
|
133-135
|
14.03
|
90
|
Розвиток зв’язного
мовлення № 12
Складання письмового
висловлювання на основі вражень
від прочитаного твору «Добра
синичка» ( за П.Ходченком).
|
136
|
15.03
|
91
|
Змінювання прикметників за
числами.
|
137-138
|
16.03
|
92
|
Контрольна робота з
мовної теми «Прикметник».
|
|
21.03
|
93
|
Аналіз контрольної роботи. Повторення
й узагальнення вивченого
матеріалу.
|
|
22.03
|
94
|
Підсумковий урок за темою «Прикметник».
|
139-140
|
23.03
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий